Still dreaming of the perfect hair day, where the humidity won't shrink my hair three inches from my scalp, detangling won't be the impossible struggle, and all the world will bow to the awesome power that is my Afro.

so… is “new black” the new “i’m mixed”

i really want popcorn

i already had popcorn today

but i want more

fuck it i’m on break im bouta make popcorn

mariavontraphouse:

"I just really like to draw disney princesses"

*forgets tiana but includes rapunzel merida elsa scrappy doo and a honda civic*

boygeorgemichaelbluth:

goddessofnapsandcoils:

boygeorgemichaelbluth:

Did yall hear about how dirty Steve Harvey did Bernie Mac

yeeeaahhh i can’t remember the full detail but didn’t he cheat him out of the kings of comedy tour?

oh it started that far back?? i remember hearing that he would go around hollywood trying to get bernie out of jobs and then appeared at his funeral like they were the best of friends.

ooh yeah i remember hearin all these whisperings that he was jealous of bernie and tried to get him out the show. i can’t find anything on it so maybe it wasn’t true idk. but really! i didn’t know that part! yeah he’s a real piece of work. i already didn’t like him cause he’s just an extreme misogynist but once i heard about him and bernie’s relationship i was done. dude ain’t shit.

boygeorgemichaelbluth:

Did yall hear about how dirty Steve Harvey did Bernie Mac

yeeeaahhh i can’t remember the full detail but didn’t he cheat him out of the kings of comedy tour?

(Source: luvyourmane)

(Source: eastflatbush)

blackfashion:

Shine Baltimore, MD 20 years old.
Artistwww.shineisill.bandcamp.com IG: @shinethepharaoh

blackfashion:

Shine
Baltimore, MD
20 years old.

Artist
www.shineisill.bandcamp.com
IG: @shinethepharaoh

(Source: torrilla)

where teddy at

what the hellllll just happened to jerry??!!!

this is bullshit… now olivia and fitz’s dumbass “love story” is going to be continued. because let’s be real. he’s still gonna cheat on mellie. he may stay with her but he ain’t gonna treat her right. he’s just gonna keep creeping back to olivia and sleeping with her when he feel like it. this shit is fucked up.

zeramato:

Students who still have a lot ahead of them. Students like me, who still have dreams, goals, and students who still aim for achievements. But because of this tragedy, it all faded away. 

I bow and salute to the brave students who saved the lives of others and sacrificed themselves. They are heroes. They are people who deserves a lot better than awards. They deserve to be in Heaven, a place full of happiness and there will be no more sufferings. I also pray for the lives of the family and the people involved in this accident and specially the souls of these heroes.

I hope that the students who were saved by these mighty students will live their lives to the fullest, achieve their dreams and goals and love their family more. I also wish that they will live being inspired by the heroes who saved their lives. Please do so.

And for the captain, my middle finger salutes you. Live well. In guilt. Thank you.

#PrayForSouthKorea